چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

بنام خدا

حضرت رسول صل الله عليه و آله :

"«طايفه اي از امت من دائماً به ياري حق شتابانند، دشمن خود را مقهور مي سازند، مخالفانشان نمي توانند به آنان آسيب برسانند و منتظر امر الهي هستند، سؤال شد يا رسول الله اين طايفه کجايند؟ ايشان پاسخ فرمودند، در بيت المقدس و اطراف آن»"

مردم مظلوم غزه نشان و الگويي تمام عيار از وفا داري به دين و آيين و کسانيکه براي پاسداري از سرزمين خود انتخاب کرده اند هستند . اگر مردم کوفه 1400 سال پيش با عهد شکني و بي وفايي نسبت به کسانيکه براي پاسداري از دين و خاک خود با آنان بيعت کرده بودند همينک در اذهان مh به عنوان مردمي پيمان شکن و بي وفا شناخته ميشوند اما صدها سال بعد مردم غزه در همان شرايط به امت اسلامي و مردم جهان آموختند که چگونه تا پاي جان از مدافعان خاک و آينشان حمايت خواهند کرد در حاليکه گرسنه , مجروح , داغدار و دلشکسته از عدم حمايت سران بي آبروي عربي همچنان دعاي شکر ميخوانند .

اين تنها بخش اندکي از جنايات آدمکشان بي حيثيت صهيون در قبال کودکان بيگناه غزه است :

http://crypalestin.blogfa.com/post-802.aspx

اين شرايط تنها ميدان آزمايش مردم غزه نبود بلکه همه ما مدعيان انسانيت و شرافت در موقعيت کنوني موظف هستيم تا جاي ممکن به قاتلان صهيونيست ضربه وارد کنيم حتي اگر اين ضربه به اندازه دريغ کردن پول خريد يک شکلات از محصولات شرکتهاي حامي صهيونيسم باشد که اگر در سطح وسيع اين روش از ضربه زدن ترويج و وسعت پيدا کند بن مايه وجودي رژيم اشغالگر قدس و حتي صهيونيسم بين الملل را متزلزل و نابود خواهد کرد .

اکنون که مجلس و دولت ما طرح تحريم کالاهاي شرکتهاي حامي صهيونيسم را تاييد و تصويب کرده اند براي ترقيب و موظف کردن مسئولين به اجرا يي شدن تحريم اين شرکتها هر کس به فراخور ارتباطات اجتماعي خود موظف است اين شرکتها را و سابقه سياه سياسي و بهداشتي آنها را در هر محدوده اجتماعي اعم از خانواده , جمع دوستان , دانشگاه و تجمعات تبليغ و ترويج کند .

امام خميني که سلام خدا براو باد در مورد تحريم اقتصادي رژيم صهيونيستي بارها و بارها تاکييد و اصرار داشتند :

اسرائيل قيام مسلحانه بر ضد ممالك اسلامى نموده است و بر دول و ملل اسلام قلع و قمع آن لازم است، كمك به اسرائيل چه فروش اسلحه و مواد منفجره و چه فروش نفت حرام و مخالفت با اسلام است، رابطه با اسرائيل و عمال آن چه رابطه تجارى و چه رابطه سياسى حرام و مخالفت با اسلام است، بايد مسلمين از استعمال امتعه‏اسرائيل خوددارى كنند."»

http://crypalestin.blogfa.com/cat-113.aspx